جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

وبلاگی جامع در مورد تحصیل در کانادا

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

استرالیا به عنوان یکی از بهترین مقصدهای مهاجرت تحصیلی بین دانشجویان شناخته می‌شود و بسیاری از دانشگاه‌های این کشور جزو صد دانشگاه برتر جهان قرار دارند. فضای کلی حاکم بر این دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیز کاملا پژوهش‌محور است. همین موارد در کنار ارائه بورسیه‌های متنوع و جذاب، باعث شده تا سالیانه تعداد بسیار بالایی از دانشجویان ایرانی به فکر تحصیل و زندگی در این کشور پیشرفته باشند. بر پایه آمارهای وزارت آموزش، مهارت و اشتغال استرالیا (DESE)، در سال 2021، چیزی در حدود 480 هزار دانشجوی خارجی در این کشور مشغول به تحصیل بوده‌اند که سهم دانشجویان ایرانی از این آمار، 1600 دانشجو است.

Set up a brilliant academic and career future by studying in Australia 01 - با مهاجرت تحصیلی به استرالیا، آینده تحصیلی و شغلی درخشان را رقم بزنید
چرا برای مهاجرت تحصیلی باید استرالیا را انتخاب کنیم

استرالیا یکی از پرطرفدارترین کشورهای پیشرفته جهان برای مهاجرت تحصیلی است. به گونه‌ای که در چند سال اخیر این کشور جزوی از 5 مقصد تحصیلی برتر در بین متقاضیان تحصیل در خارج از کشور بوده است. از جمله عوامل اصلی چنین محبوبیتی می‌توان به زبان رسمی انگلیسی این کشور، برخورداری از سیستم آموزشی پیشرفته و همچنین تجربه زندگی در محیطی پیشرفته و سازگاری بالا با جوامع چند فرهنگی اشاره کرد. هزینه زندگی در کشور استرالیا در مقیاسی جهانی در مقایسه با بسیاری از کشورهای دنیا می‌توان گفت که به نسبت بالا است.

اما در میان کشورهای پیشرفته انگلیسی زبان هزینه زندگی و شهریه پایین‌تری نسبت به آمریکا و یا انگلیس دارد. در نتیجه این موضوع یعنی تحصیل در این کشور به نسبت کشورهای انگلیسی زبان هم‌رده خود آسان‌تر است. کشور استرالیا، نظام آموزشی منسجم و پیشرفته‌ای دارد که شما می‌توانید تنوعی وسیع از رشته‌های ارائه شده را شاهد باشید. پایه سیستم آموزشی کشور استرالیا بر پایه تحقیقاتی در رابطه با علوم مختلف توسط دانش آموزان و دانشجویان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.